Translate

Friday, June 13, 2008

Pengajian Siswazah-Program Doktor Falasafah

Hari ini saya amat gembira bila menerima surat tawaran kemasukan Pengajian Siswazah-Semester Pertama 2008/2009 dari Universiti Putera Malaysia.Saya akan memasuki program Doktor Falasafah dalam bidang Pengajian Politik dan Kerajaan,Fakulti Ekologi Manusia. Professor Dr Jayum Anak Jawan akan menjadi Penasihat/Penyelia saya.Insyallah. saya akan mendaftarkan diri pada 30Jun ini.

Walaupun sibuk dengan tugas-tugas lain, saya yakin dengan pengurusan masa yang baik, saya mampu memperuntukkan waktu untuk pengajian ini.Lagipun saya tidak lah sesibuk seperti dulu setelah tidak menjadi wakil rakyat.

Kita tidak seharusnya jemu-jemu menuntut ilmu dan jika ada kesempatan jangan sia-siakan peluang.Semoga dengan keputusan saya ini akan menggerakkan hati kawan-kawan lain untuk terus mencari ilmu dalam apa bentuk pun.

No comments: